2014. október 27., hétfő

Autumn Hair-styles

Sziaszok! :)
Ma egy rövidke hajas bejegyzéssel készültem nektek.
Ebben a szeles, őszi időben szeretem összefogni a hajamat, kénytelen vagyok összefogni, vagy különben megfulladnék a saját hajamba :DD és szeretném megmutatni nektek a kedvenc és egyszerűen elkészíthető frizuráimat.


1.
Talán kezdjük a legegyszerűbbel. Ha hosszabbnak tűnő hajat szeretnétek, ez a frizura jól fog nektek jönni.
A fületek vonalánál válasszátok el a hajatokat, és fogjátok fel egy hajgumival. Majd a maradék hajat egy kicsit lejjebbre igazítva ismét fogjátok össze. (Én ezt átlátszó hajgumival szeretem, így nem lesz feltűnő, hogy ott éktelenkedik valami a copfunk alatt.)


2.

Nagy kedvencem ez a fontás, ugyanis minimális erőbefektetéssel egy gyönyörű fonatot tudunk csinálni, egy fáradt reggelen is. Egyszerűen 3 részre osztjuk a hajunkat, készítünk három egyzserű hármas fonatot, és ezeket a végén egybe fonjuk.


3.


Szintén nagyon szeretem a "szivecskés" frizurát is, ezt is borzasztó egyszerű elkészíteni. A fülem vonalánál leválasztok két tincset, és hátrafogom egy átlátszó hajgumival, majd átfordítom, átdugom önmagán (bocsánat ezt nem tudom jobban elmagyarázni, de remélem érthető :D) Majd ezt megismétlem kétszer.

Remélem tetszett a bejegyzés, és tudtam egy-két ötlettel szolgálni. :)

Puszi: Zsófi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése