2014. október 20., hétfő

Őszi dekoráció

Sziasztok!

Bocsi a hosszabb kihagyásért, de elkezdődött a suli és elég sok dolgunk van Zsófival. Itt az ősz és, hogy ne csak a rossz oldalát nézzük (suli, eső) gyönyörűek a sárguló levelek. Meg is ihletett ez a sok szép szín, szóval csináltam egy pár dekorációt.

Az ablakomon általában mindig van valami dekoráció (alig várom már a telet, hogy hópihékkel ragasszam tele :D ). Szép faleveleket kerestem, kipréseltem őket, kb 2 napot voltak egy rakás könyv alatt. Sokat gondolkodtam, hogy mivel ragasszam fel őket az üvegre, végül a sima stiftes papírragasztónál kötöttem ki. Nem biztos, hogy ez volt a legjobb választás, egy-két levél már felpöndörödött, de remélem, kibírja az őszt.







A neten találtam horgolt falevél mintákat, azokból készítettem egy párat az ablakpárkányra. A képeken nem látszottak jól, úgyhogy lefotóztam őket külön is.




A vágás helye




Egyre hamarabb sötétedik, szóval úgy gondoltam, jól fog mutatni egy kis hangulatvilágítás. A tesco-ban találtam ilyen kis színes műanyag labdákat (olyasmi mint a játszóházakban). Volt  itthon egy (egyszínű) karácsonyi égősor, amit nem használtunk, minden égőre került egy-egy kis labda, így lett belőle színes "lampionsor". Minden labdán szikével csináltam két-két vágást keresztben (ahogy a képen) és ott dugtam be az égőt. Ragasztóval rögzítettem, hogy le ne essenek, bár anélkül is
eléggé stablilak voltak.



Ilyen nappal...
...és este.

















Nekem nagyon tetszik, hogy nem olyan egyhangú a szobám, így az őszt is jobban viselem. Ti is szeretitek feldobni a szobátokat? Nálatok milyen a dekoráció? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése