2014. október 29., szerda

Halloween-i vadmacska smink

Sziasztok :)

Szünet van! :D Ma csak egy kis halloween-i smink ötletet hoztam nektek. Sajnos a készítésről nem is lesznek képek mivel nem vagyok otthon a héten.

 Igen, ez egy igazi vadmacska smink. :D Nem nehéz csak egy kis türelem kell hozzá.

Ennél a sminknél nem a szokásos módon alapoztam, kitettem egy kisebb mennyiségű alapozót egy tálkára és egy barnás-aranyos árnyalatú szemhéjfestékkel összekevertem. Ez került az arcom szélére körbe jól eldolgozva. Majd ismét egy kevés alapozót nyomtam a tálkára csak most fehér szemfestékkel kevertem. Ebből a homlokomra, az orromra, az arccsontomra és egy kicsit az államra tettem (mint egy highlighter-t, csak sokkal erősebben).

A szemöldökömet most jóval világosabbra festettem, hogy ne legyen túl hangsúlyos.

A szememre barnás- aranyos árnyalatok kerültek, egy világosabb a mozgó szemhéjra és egy sötétebb a mélyítővonalba illetve egy fehér szín a szemöldököm alá.

A szememet két ecset segítségével festettem. Az egyiket az orrom és a szemem sarkának vonalában odatettem a másikkal ennek mentén festettem cicás formára.(használhattok celluxot is, de azt az "alapozás" előtt különben leszedi a festéket.) Vastag cicás tusvonalat húztam, aminek a belső sarkát is meghosszabbítottam, végül jöhetett a műszempilla.


Ezután azzal a barna színnel, amit először az alapozóba kevertem, kontúroztam. Ne féljetek az erős kontúroktól, most nyugodtan eshetünk túlzásokba. Nem csak a szokásos helyen kell ehhez a sminkhez kontúrozni, az orrom körül a szám sarkáig egy fordított szív formát készítettem. A szívforma belsejébe, illetve ahova a fehér alapozó került tettem egy kis plusz fehér szemhéjfestéket.

Az orromat, a számat és a pöttyöket vízálló szemhéjtussal festettem. A pöttyök igazából kis szabálytalan C és O betűk.

A fejemre majd egy cicafüles hajpánt kerül és lesz rajtam valami párducmintás ruhadarab (nem az összes, mert az szerintem már sok).

Remélem tetszett. Ti minek öltöztök idén halloweeen-kor? :)
Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése