2014. október 27., hétfő

Lovely Pump up szempillaspirál TESZT

Egy újabb olcsó de jó terméket szeretnék bemutatni Nektek, pontosabban annak, aki még nem hallott róla. Itt-ott hallottam már korábban, hogy ez a szempillaspirál nagyon jó, de amikor eszembe jutott, hogy kipróbálom, épp nem találtam a polcokon. Egyszer aztán azzal az érzéssel tévedtem be a Rossmannba, hogy nekem most szükségem van valami új apróságra magamnak, és ez lett az „áldozat”. 
A maga 650 forintos árával először féltem tőle, ugyanis nem szoktam ilyen olcsó spirált venni "olcsó húsnak híg a leve" alapon, de abszolút pozitív csalódás volt ez a bébi. :) Na de szép sorjában.



A spirál citromsárga csomagolást kapott kék felirattal, ami nekem személy szerint nem igazán tetszik, elég gagyi hatása van, persze ez semmit se jelent, ha benne egy csoda lapul.
A tubus 8 ml festéket tartalmaz, és a szempillák göndörítését ígéri.


A keféje egy íves szilikonkefe apró sörtékkel – ezt a kefét szeretem a legjobban, úgy érzem, ezzel a formával nagyon szépen ki tudom festeni a pilláimat. A szemem sarkában lévő pillákhoz kicsit nehézkesebben jutok hozzá vele, de egy idő után belejön az emberlánya. :)
Két rétegben szoktam felvinni, 3-nál már igen csak el kezdi összeragasztani a pillákat.

Összességében nagyon jó kis termék, nem mondom, hogy a kedvencem lett, de egy ilyen árkategóriás terméktől nem is várnék sokat, így is maga mögé utasította sok drágább társát.


Szerintem nagyon jó kis termék, aki szeretne kipróbálni egy olcsó kategóriás de mégis jó minőségű spirált, én mindenképp ezt ajánlanám!

Próbáltátok már ezt a spirált? :)
Puszi: Zsófi








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése