2014. december 22., hétfő

Last minute DIY karácsonyi ajándékötlet

Sziasztok :)

Ma egy last minute karácsonyi ajándékot mutatok Nektek. Ha hozzám hasonlóan a karácsonyi ajándékokat az utolsó pillanatra hagytátok, akkor ez jól jöhet. :)

Ez inkább egy csajos ajándék, egy fürdőzős csomag. A csomag egy része a fürdőbomba, amiről már írtam egy bejegyzést (a receptet megtaláljátok itt). Annyit változtattam, hogy most szárított virágok helyett ételfestéket kevertem bele (csak 1-2 cseppet, nehogy megfogja a bőrt fürdés közben), és egy félbevágott teniszlabdával formáztam őket gömb alakúra. Idén is csináltam levendulásat, meg citrom és mézeskalács illatút. Az utóbbinak szerintem semmi köze a mézeskalácshoz de jó az illata.
Ha már mézeskalács, íme a hétvégi alkotásunk egy része. :)

Került a csomagba még fürdősó. Ennek az alapja a keserűsó, amit gyógyszertárban tudtok beszerezni.
  
Hozzávalók:

  • 20 dkg keserűsó
  • 10 dkg tengeri só (lehetőleg nagyszemű)
  • 1 evőkanál valamilyen tápláló olaj (én most mandulaolajat használtam, de jó a kókusz- vagy olivaolaj is)
  • illóolaj ízlés szerint
  • színezék, ha színes fürdősót szeretnétek
  • valamilyen szép üveg, amibe teszitek a kész fürdősót

Először a kétféle sót kell összekeverni (ne kóstoljátok meg mert a keserűsó hasmenést okoz :D ), aztán jöhet az olaj, illóolaj és a színezék. Jó alaposan el kell keverni és már lehet is üvegbe tenni. Természetesen lehet nagyobb mennyiséget is csinálni, nekem ez a három üveg kb 40 dkg keserűsóból készült.

Én most citromos-narancsos illatú fürdősót készítettem és mivel sárga színezékem nem volt, világoszöld lett.

Remélem hasznos volt Nektek ez a poszt. Ti hogyan készültök a karácsonyra?

Dóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése